pátek 4. února 2022

Montuji interiérové dveře


Od začátku tohoto kalendářního roku provádím montáž interiérových dveří. Místo, kde montuji jsou České Budějovice, Třeboň a přilehlé okolí. Záleží na tom, kde zrovna zákazníci mají zájem. Minulý týden jsem byl třeba montovat v Týně nad Vltavou, kde jsem montoval v nově postavených řadovkách několik kompletů posuvných dveří do pouzdra.

Pro dopravu dveří a zárubní mám malou dodávku VW Caddy. Naložím obložkové zárubně, dveře a frčím k zákazníkovi. Za těch pár týdnů jsem už montoval klasické otevíravé dveře, otevíravé bezfalcové, posuvné do pouzdra i dveře výšky 210 cm. Interiérové dveře jsem už montoval dříve, takže s tím už nějaké zkušenosti mám.

K propagaci své činnosti jsem si založil internetové stránky, s názvem Pomalý montér. Přece jen jsem nikdy ve své práci nebyl nejrychlejší, tak ten název docela sedí. Zaregistroval jsem se na portál Na volné noze, kde mi udělali i osobní profil. Snažím se svoje stránky trochu propagovat, ale zase do toho nechci v začátku vrážet moc financí. Také mám profil na sociálních sítích. Na Facebooku a Instagramu.

Pokud byste tedy měli zájem, neváhejte mě kontaktovat. Rád Vám dveře namontuji.




Žádné komentáře:

Okomentovat