čtvrtek 21. března 2024

Montuji a publikuji


Už v minulém příspěvku jsem psal o tom, že montuji interiérové dveře v Čekých Budějovicích. Od začátku jsem měl takovou myšlenku, že kromě montáží budu i publikovat a občas se mi podaří napsat i něco zajímavého, co třeba pomůže dalším lidem. Těm, kteří třeba montážníka zrovna hledají nebo se o montáži a výběru interiérových dveří chtějí dozvědět něco více.

Na webu NašeBydlení.cz vyšel článek nazvaný Pomalý montér z Budějovic. Na stránkách neutrálně.cz to byl příspěvek Pomalý montér to umí. Montuje dveře na Českobudějovicku. Tyhle dva články jsem si nechal napsat.

Další články jsem už stvořil sám. Nejprve to bylo v únoru Pět tipů pro výběr dveří, poté v září Na co nezapomenout při výběru dveří? a nejnověji v březnu 2024 článek Obložky na kovové zárubně.

Také jsem využil služeb portálu inhaus, kde jsem si vytvořil profilovou stránku a i tam jsem publikoval článek Interiérové dveře v jižních Čechách.

Co se pracovních zkušeností týče, za dva roky už jsem toho namontoval opravdu hodně. Jen loni to bylo přes sto zakázek. Poslední dobou je oblíbená montáž vchodových dveří do bytu a servis dveří Sapeli.

Žádné komentáře:

Okomentovat